Закажите реставрацию ванны у нас из любого региона Украины.

ЩО ПОТРІБНО ВРАХОВУВАТИ ПРИ ВИБОРІ МАЙСТРА АБО ФІРМИ ДЛЯ РЕСТАВРАЦІЇ ВАННИ?

  Шановні клієнти!

Хочемо нагадати Вам про те, що не слід бути надмірно довірливими і легковажними при виборі майстра для реставрації ванн.
Осторожно! Халтурщики.В останнім часом з’явилося багато горе-майстрів, які бажають заробити на цьому виді послуги.
Але в дійсності вони не мають достатньої кваліфікації, досвіду і знань. Бажаючи отримати “швидкі” гроші, вони обіцяють швидко і не дорого виконати замовлення. Як наслідок дуже страждає якість виконаної роботи. В результаті з’явилося багато клієнтів незадоволених якістю реставрації.
Їх негативними відгуками рясніє Інтернет.
Як не опинитися в числі таких, ошуканих, клієнтів?

Якщо Ви шукайте майстра через інтернет, рекомендуємо наступне:

Перевіряйте сайти, на яких замовляєте реставрацію ванни на наявність негативних відгуків.
Для цього скопіюйте в адресному рядку адресу сайту і вставте його в рядок пошуку.
Перевірте отримані результати, особливо форуми і сайти з відгуками.

Обов’язково подивіться сторінки “Контакти” і “Про нас”.
Там повинна бути конкретна, а не загальна і розмита інформація.
Наприклад якщо з контактів є тільки телефон і E-mail, то це привід задуматися.

Перевірте наявність відгуків на сайті. На багатьох сайтах відгуки “самописние”.
Такі відгуки одноманітні, і часто супроводжуються фотографіями красивих людей.
Насправді, умовити людини залишити відгук, та ще й з фотографією дуже складно.
Якщо на сторінці відгуків немає можливості залишити свій відгук, то 99% відгуки на сайті не реальні.

Спробуйте перевірити оперативність компанії.
Напишіть будь-яке повідомлення або поставте запитання про реставрацію ванни через форму зв’язку.
Те, коли і як Вам дадуть відповідь, багато що може сказати про цю компанію.

Зверніть увагу на контент сайту.

Якщо на сайті маса помилок, неточностей і довго не оновлюється інформація, то це теж привід задуматися.
Якщо власник компанії не знаходить час навести порядок на сайті – особі компанії, то ймовірність порядку і організованості в його робочому колективі вкрай мала.

Якщо зробивши дзвінок Ви почуєте оператора, а не майстра, не хвилюйтеся, це нормальне явище. Так працює більшість серйозних компаній, щоб знизити навантаження на майстра, який часто не може відповісти на дзвінок через зайнятість на об’єкті.
Заздалегідь продумайте всі питання і запишіть їх, щоб не забути під час розмови з оператором. Не соромтеся задавати багато запитань. І звертайте увагу на те, як Вам відповідають. Якщо оператор дратівливий зараз, то як він буде вести себе, якщо виникнуть проблеми і Ви знову йому зателефонуйте?

Обов’язково поспілкуйтеся з майстром перш ніж він приїде для виконання замовлення.

Дізнайтеся у нього наступну інформацію:

1. Стаж роботи?

2. Чи дає він документальну гарантію, або тільки усну?

3. Чи надає він які-небудь документи? Які?

4. Звертайте увагу на те, як він відповідає на питання – впевнено чи ні.

Зрозуміло, не всі хороші майстри мають великий стаж роботи в сфері реставрації ванн. Кожен майстер одного разу виконував свій перший замовлення. Але, як правило, перш ніж виконати перше замовлення, майстер повинен був отримати навчання і протягом певного часу попрацювати з професіоналом. Тільки після такого навчання можна довіряти майстрові. Не соромтеся задавати питання. Ви платите гроші і тому маєте повне право вимагати від майстра правду, якість і відповідальність.

Ось кілька причин, за якими варто не замислюючись відмовитися від послуг тієї або іншої компанії.

Вам пропонують реставрацію ванни “німецьким” акрилом Фібер Гласс (Fiber Glass).

Згаданого матеріалу для реставрації ванн не існує в природі. Ви не знайдете ні виробника ні оптового постачальника ні експортера даного матеріалу. На ринку України є тільки сертифікований, вітчизняний акрил (дуже низької якості), і матеріали Російського виробництва виготовлені, за словами виробника, із закордонної сировини. До останніх відносяться: Стакріл Еколор (Stacril Ecolor), Пластол (Plastal), ЕкоВанна, Екстра Лайт (Exstra Light) ФіннАкріл (FINNACRYL). Як правило, Фібер Гласс це один зі згаданих, російських матеріалів, зазвичай Стакріл Еколор, розлитий у відра, спеціально виготовлені з відповідним малюнком або наклейкою. Фібер Гласс вигаданий за двома, основних причин:

1) Негативне ставлення українців до російським товарам.

2) Штучне підняття вартості реставрації ванн.

І те й інше, м’яко кажучи – шахрайство.

Тому, якщо компанія з реставрації ванн обманює Вас, пропонуючи реставрацію ванни акрилом неіснуючого виробника за завищеною ціною, то це привід задуматися.

Однак, хочемо зазначити що, якість реставрації ванни, в першу чергу, залежить не від вибору матеріалу, а від професіоналізму майстра. При дотриманні всіх необхідних умов в процесі реставрації ванни, використання Фібер Гласс не вплине на якість виконаної роботи. У зв’язку з цим, обманює не той, хто з якихось причин працює матеріалом Фібер Гласс, а той хто видає його за імпортний і навмисно завищує вартість реставрації ванни цим матеріалом.

Вам пропонують наливних ванну за ціною емалюванням.

Таке насправді можливо, але за таких умов:<br/>

– компанія платить майстру дуже мало, що позначається на якості виконуваної ним роботи і ступінь відповідальності.

– використовується не повний обсяг акрилу для зниження собівартості матеріалу. Це сильно погіршує якість реставрації ванни.

Вам пропонують реставрацію ванни за 2 години.

Таке можливо, але тільки в дуже виняткових випадках.

В цілому, якісна реставрація ванни методами Наливна ванна і Емалювання триває не менше 2,5-3 години.

Прискорити цей процес можна тільки виключивши повністю деякі, обов’язкові, етапи процесу реставрації ванни.

Це неминуче призводить до погіршення якості реставрації ванни і зменшення її терміну служби.

Чому ми зацікавлені, щоб Ви залишилися дуже задоволені реставрацією ванни?

Тільки дитина може не розуміти, що ми займаємося реставрацією ванн не заради благодійності, а для того, щоб забезпечувати себе і свої сім’ї. Ваше достаток і позитивні відгуки про реставрацію ванн – це, в чималому ступені, наше майбутнє, і майбутнє наших сімей. Працюючи недобросовісно, ​​ми б ризикували залишитися, в кінцевому результаті, без роботи і засобів до існування. Тому, ми робимо все можливе, щоб у більшості людей було тільки позитивну думку про реставрацію ванн і цю послугу продовжували і далі регулярно замовляти.

Короткий звернення до конкурентам.

Шановні конкуренти!
Можливо, дещо з вищезгаданого Вам доведеться не до душі, і навіть розсердить Вас. Якщо наша політика роботи Вас не влаштовує, ми готові це обговорити, але ми категорично проти того, щоб обманювати або якось вводити в оману клієнтів, як це, на жаль, роблять деякі. Обманюючи клієнтів, Ви ризикуєте залишитися без роботи самі і позбавити її інших майстрів.
Переконливе прохання не дзвонити нам і не просити про зміну змісту даної статті для того, щоб недобросовісним майстрам або компаніям по реставрації ванн було зручніше обманювати клієнтів.

Зв’яжіться з нами за телефонами:
 +38 (063) 995-26-31
 +38 (099) 948-99-49
 +38 (068) 772-63-16

Пн-Пт. з 9 до 18.00
Субота з 10 до 17.00
Неділя – вихідний

Обережно! Халтура
Оцените полезность информации
Приглашение

×
Закажите консультацию.

×
Закажите выезд мастера

×
Замовте консультацію.

×
Заказать акриловую вставку


×
Заказать акриловую вставку

×
Заказать наливную ванну

×
Заказать эмалировку ванны

×
Заказать

×
Оставить отзыв

×
Запрошення

×
Приглашение

×
Закажите консультацию.

×
Замовте виїзд майстра

×
Замовити акрилову вставку


×
Замовити акрилову вставку

×
Замовити наливну ванну

×
Замовити емалювання ванни

×
Замовити

×
Залишити відгук

×
Участие в акции


×
Участь в акції


×
close
Start typing to see products you are looking for.
  • Menu
  • Categories
Scroll To Top

HEY YOU, SIGN UP AND CONNECT TO WOODMART!

Be the first to learn about our latest trends and get exclusive offers

Will be used in accordance with our Privacy Policy